Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Liceum.
#1
Cześć. Po szkole gimnazjalnej chciałbym pójść do LO. Jednak nie wiem jakie są wymagania. A po LO chcę iść do szkoły. Z góry dzięki Smile
Reply
#2
Liceum jest o wiele trudniejsze od technikum czy budowlanki, ponieważ tutaj masz więcej nauki niż praktyk (których prawie nie ma Cool). Ważnym do napisania jest to że po technikum masz zawód i możesz po szkole iść od razu do pracy, a po Liceum masz tylko studia albo jakieś szkoły policealne. Nie wiem jak jest w innych częściach Polski ale u mnie w tym roku podwyższono próg punktowy do LO - liczy się jakość a nie ilość Smile
Reply
#3
technikum jest dużo trudniejsze niż lo, w lo robisz tylko maturę, a w technikum matura + egzamin zawodowy
Reply
#4
Że co ? LO trudniejsze ? Chłopie jestem w technikum i jakbym ci pokazał mój plan . LO to banał w porównaniu do technikum . W technikum masz te same lekcje + przedmioty zawodowe
Reply
#5
Z kolei u mnie znajomy w technikum ma praktycznie luz, przy czym on jest w klasie 2, a ja w 1 LO. Wiesz, można sobie tak gdybać, które jest trudniejsze, a to i tak będzie bezsensu.
Reply
#6
Próg punktowy przeważnie zależy od ludzi jacy się zgłaszają do danej szkoły, na z góry ustaloną liczbę uczniów do 1 oddziału. Tzn do klasy z ilościa miejsc np 20 zgłosi się 50 ludzi i wchodzi 20 z tych najlepszy. Wtedy najgorszy z tych 20 wyznacza ilość pkt jaką trzeba było zdobyć żeby się dostać. Poza tym wg mnie technikum jest trudniejsze (jesli ma się zamiar uczyć do matury i egzaminów zawodowych równocześnie). W LO przygotowujesz się tylko do matury przez co nie musisz przjmować się drugim egzaminem i skupić tylko na jednym. W LO nie "prawie nie ma praktyk" tylko coś takiego w LO nie istnieje.
El Yewelly: