Według Ciebie w podstawówce z tego działania wychodzi inaczej, a dzięki "bardziej zaawansowanym działaniom" wynik wychodzi inny. Baaaaardzo logiczne.
Tak btw. Zarzucasz, że nauczanie w podstawówce jest złe, ponieważ dzięki tym wyliczeniom może wyjść raz dobry, a raz zły wynik. Zdecyduj się
edit
Wait WUT. Teraz zobaczyłem na Twoje obliczenia. Według Ciebie kolejność wykonywania działań nie istnieje? Matematycy sprzed X lat nie mieli racji tworząc te wszystkie zasady? Faaajnie.
Tak btw. Zarzucasz, że nauczanie w podstawówce jest złe, ponieważ dzięki tym wyliczeniom może wyjść raz dobry, a raz zły wynik. Zdecyduj się
edit
Wait WUT. Teraz zobaczyłem na Twoje obliczenia. Według Ciebie kolejność wykonywania działań nie istnieje? Matematycy sprzed X lat nie mieli racji tworząc te wszystkie zasady? Faaajnie.