Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obliczenie matematyczne
#61
Według Ciebie w podstawówce z tego działania wychodzi inaczej, a dzięki "bardziej zaawansowanym działaniom" wynik wychodzi inny. Baaaaardzo logiczne.

Tak btw. Zarzucasz, że nauczanie w podstawówce jest złe, ponieważ dzięki tym wyliczeniom może wyjść raz dobry, a raz zły wynik. Zdecyduj się Smile



Atedit

Wait WUT. Teraz zobaczyłem na Twoje obliczenia. Według Ciebie kolejność wykonywania działań nie istnieje? Matematycy sprzed X lat nie mieli racji tworząc te wszystkie zasady? Faaajnie.
Reply
#62
W internecie kolejność wykonywania działań to pojęcie względne
Reply
#63
CZŁOWIEKU! Do jasnej, ile można Ci mówić, że w podstawówce wszystko jest uproszczane, by uczniowie to zrozumieli? To tak jak z funkcją w gimnazjum - W gimnazjum jest wprowadzenie, ale dopiero w liceum wszystko jest naprostowywane. To tak jak z chemią w gimnazjum i liceum - W chemii wiele pojęć jest uproszczanych, by nie wprowadzać przez to dodatkowy.
Pomyśl, nim coś powiesz.
Reply
#64
Co jest uproszczone w kolejności wykonywania działań <podstawie podstaw podstaw matematyki> w podstawówce ?! wyjaśnij mi jak działa według ciebie kolejność działań Dodgy
AtDown To jest chyba oczywiste że w podstawówce nauczysz się podstaw
Odpowiedz na moje pytanie i wytłumacz jak działa kolejność wykonywania działań, po prostu

AtDown Ponieważ w podstawówce nie robisz potęg i pierwiastków ? Ja osobiście miałem potęgi już w podstawówce i od razu jest wyjaśniane w jakiej kolejności się to rozwiązuje
Reply
#65
Mam na myśli ogólny zakres matematyki. Geez, mam ochotę stracić wiarę w ludzkość. Big Grin
Powiem tak - Wiesz jak wygląda mnożenie w matematyce? Liczenie na jabłkach i gruszkach. Dziękuje.
Zadaniem nauczycielek w podstawówce jest przygotować odpowiednio uczniów, potem cały czas jest to rozbudowywane.

Atup
I to cały czas drążę, ale są pewne osoby, które twierdzą, że wiedzą z podstawówki rozwiąże się wszystko.
Jeśli tak bardzo chcesz, to proszę bardzo. Dlaczego w podstawówce kolejność wykonywania działań jest uproszczona? Brakuje potęgowania i pierwiastkowania. I to też jest uproszczenie, bo dopiero w gimnazjum uczniowie zaznajamiają się z tym. Wcześniej tyczy ich tylko dodawanie-odejmowanie-mnożenie-dzielenie-nawiasy. Brakuje tam jednak nadal jednego szeregu.
___
Reply
#66
Nie chciało mi się czytać wszystkich postów w temacie, ale moim zdaniem jest to 1.

PS: 9 wyszło by też jakbyśmy robili od lewej do prawej nawet nie patrząc na kolejność wykonywania działań.

6:2(1+2) = 3(1+2) = 3+6 = 9

Huehue...
Reply
#67
Brick 
właśnie twoje "od lewej do prawej" jest według kolejności jak już, ale zeby nikt się nie przyczepił to najpierw nawiasy

Dark Hunter Ghost
To powiedz jak to wygląda tylko dla "dodawanie-odejmowanie-mnożenie-dzielenie-nawiasy", nic więcej i nic mniej
Reply
#68
Tak btw.

Jak włożymy (1+2) do licznika to wychodzi 9, a jak do mianownika to 1, więc jakim cudem z jednego prostego działania może wyjść różnie? Idiots, idiots everywhere.
Reply
#69
Ehh, chyba mamy inną definicję "uproszczenia". Powiedz mi, jeśli zaznajamiasz się z jakimś pojęciem, po czym, wraz z Twoją "przygodą" z edukacją zostaje rozwijany ten punkt, to co to oznacza? Bo dla mnie to jest znak, że pojęcie to zostało uproszczone na wczesnym etapie. Naprawdę, nie rozumiem, czego tu się jest czepiać. Przyczyny mnie nie interesują, patrzę na efekt, a efektem jest to, że w matematyce na kolejnych poziomach dodawane są nowe rzeczy na temat niektórych poznanych już przez uczniów pojęć.
To Ty nie wiesz? Big Grin
Reply
#70
Oni zapisują to w formie ułamka, ale kompletnie błędnie, zapisują w mianowniku 2(1+2)

AtUp Aktualnie nie obchodzi mnie na jakim etapie szkolnictwa co jest uproszczane, tylko jak TY rozumiesz kolejność wykonywania działań
Najzwyklej w świecie napisz jak to rozumiesz, rozumiesz moje pytanie ?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)