Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chemia
#1
Witam. Chciałem znaleźć osoby, które:
- interesują się chemią (znają nowinki oraz ciągle rozwijają na własną rękę wiedzę z zakresu tej dziedziny)
- mają powiązanie z tą dziedziną ( nauczyciele chemii w szkołach, studenci kierunków chemii itp.)
- chcą poznać tajniki tej nauki ( osoby zafascynowane tą dziedziną natomiast nie są w stanie sami rozwijać wiedzy z tego zakresu)
-masz kłopot z chemią (zawsze z chęcią pomogę może i was w końcu zainteresuje)

Sam jestem inżynierem Technologii chemicznej na Politechnice Śląskiej, obecnie skończyłem pierwszy semestr II stopnia studiów magisterskich.

Szukam osób takich w celu bardziej uprzyjemnienia sobie gry w sposób rozmów na różne tematy z tej dziedziny. W przyszłości jeśli było by nas dużo można otworzyć jakieś prywatne forum lub coś w podobnym stylu, lecz jest to odległa przyszłość.

Moje zainteresowanie w dziedzinie chemii:
-doświadczenia chemiczne (głównie na mieszaninach nitrujących)
-chemia organiczna (głównie tematy związane z utlenianiem)
-chemia kwantowa (ostatnio równanie Schrodingera)
-polimery oraz oligomery
-nowinki z dziedziny chemii

Sam sporo dziennie spędzam na siedzeniu i rozwiązywaniu wielu problemów związanych z chemią natomiast brakuje mi osób, które również tak jak Ja spędzają czas.

Jeśli jesteś, którąś z tych osób proszę napisz w tym temacie, wierzę że znajdziemy mnóstwo wspólnych tematów.
Reply
#2
Chciałbym umieć zrobić bombę.
Reply
#3
Takich informacji nie udzielam, chyba nawet wiadomo dlaczego.

Szukam ludzi, którzy fascynują się chemią, a nie interesuje ich wyłącznie pirotechnika.
Reply
#4
Dlaczego nie udzielasz informacji o tym jak stworzyć bombę wielki chemiku? :C
Reply
#5
W Polsce wyroby pirotechniczne produkowane poza specjalistycznym laboratorium jest surowo karane, z powodu wielu wypadków, które kończyły się śmiercią;(