Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Obliczenie matematyczne
#41
No jeśli nie potrafisz liczyć według kolejności wykonywania działań i masz gdzieś wszelkie zasady to różnie wychodzi. Poprawna odpowiedź to 9 i koniec. Ci co myślą inaczej zapraszam do podstawówki na dodatkowe zajęcia.
Reply
#42
Jeśli uważasz, że kolejność wykonywania działań to rzeczywiście jedyna istniejąca możliwość do rozwiązywania wszelakiej maści zadań, to zapraszam do wyższej szkoły niż podstawówka.
Tyle z mojej strony.
Reply
#43
Tutaj podzielam zdanie DHG... jest wiele możliwości rozwiązywania zadań, a to, że kierujecie się sposobem z podstawówki wszystko wyjaśnia.


Jakby przyjąć do wiadomości, że rozwiązaniami są 1 i 9 to:
6:2(x+2)=9
6:2x+4=9
6=9(2x+4)
6=18x+36
-30=18x
x= -30/18
więc 9= -30/18 czyli wyglądałoby tym sposobem, że 9 jest błędną odpowiedzią.
Natomiast przy 1 to :
6:2(x+2)=1
6:2x+4=1
6=1(2x+4)
6=2x+4
2=2x
x=1
1=1
Wychodzi tutaj, że 1 jest poprawną, ale według ciebie poprawną jest 9 bo kierujesz się jednym najprostszym schematem rozwiązywania takiego zadania, które się wykorzystuje w podstawówce.
Reply
#44
To jest działanie nieokreślone...
Reply
#45
Z góry przyjąłeś wyniki, a tu chodzi o wyliczenie ze zwykłego działania. A zresztą. Idioci wiedzą lepiej to nawet nie będą dyskutował. Żyj dalej w świecie swoich "mądrości".
Reply
#46
Nie przyjąłem z góry wyników. Wystarczy to policzyć w normalny sposób to i tak może ci wyjść 1 i 9 zależnie od sposobu policzenia zwykłego działania, a dalej to już po prostu dowodzenie prawdy.
Nigdzie zresztą nie jest napisane, że chodzi o wyliczenie zwykłego działania, więc jakim prawem to stwierdzasz? Mam wrażenie, że po prostu nie umiesz pokombinować nad tym zadaniem dlatego tak uważasz. To, że ktoś próbuje rożnymi sposobami to rozwiązać to znaczy, że coś umie.
Reply
#47
Exclamation 
Mi tylko wyszło 6?
Reply
#48
Smile 
I tu ja zgodzę się z Zolashem.
Problemem zapisu nie jest w żadnym wypadku jego stopień trudności, a jedynie nieklarowny zapis działania.
Korzystając z łatwiejszych metod (Żeby nie męczyć Cię żadnymi równaniami z niewiadomymi, które i tak są dość łatwe]:
Jeśli nawet zamienię znak dzielenia na ułamek, wyjdzie mi inny wynik.


Odnośnie Twojego najnowszego posta.
Em... Nie.
Poruszamy tutaj problematykę, czy wynikiem będzie 9 czy 1. Można obliczyć zadanie, ale można też użyć równania z niewiadomą. Z góry przyjął wyniki... ponieważ mógł sobie na to pozwolić. Dyskutujemy tu na temat tego, czy wynikiem będzie 9 czy 1, nie, jaki jest wynik. I tu nie chodzi o to, czy obliczysz to tak, czy tak. Masz to OBLICZYĆ, nie jest ściśle określone, jakim sposobem. Jego założenia są dobre.
Reply
#49
Cóż. Prawda boli. Po prostu wykorzystanie najprostszego sposobu, którego się w podstawówce umie jest przecież najlepszym rozwiązaniem! Później wykłócanie się, że to jest źle itp. bo zapewne nie zna się takich obliczeń i wprowadza później osobę w błąd.
Reply
#50
Lepiej idź na Anime/Manga gdzie już nikt Cię nie lubi ^^
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)